- Tranzacția dintre Microsoft Corp și Activision Blizzard va fi cea mai mare din sector, făcându-l pe producătorul Xbox a treia companie de jocuri ca mărime după venituri.
- Microsoft Corp (MSFT.O) a fost înființată pe data de 4 aprilie 1975 și are venituri de peste 100 de miliarde de dolari anual.
- Cererea de jocuri video a crescut în timpul pandemiei, deoarece consumatorii blocați acasă joacă mai multe jocuri pentru a se distra.
Microsoft Corp (MSFT.O) a anunțat marți că achiziționează producătorul de jocuri video „Call of Duty” Activision Blizzard (ATVI.O) pentru 68,7 miliarde de dolari în numerar, cea mai mare afacere din sector, făcându-l pe producătorul Xbox a treia companie de jocuri ca mărime după venituri.
„Gaming-ul este cea mai dinamică și interesantă categorie de divertisment pe toate platformele de astăzi și va avea un rol cheie pentru dezvoltarea platformelor din metaverse“, a declarat într-un comunicat, directorul executiv al Microsoft, Satya Nadella.
Biblioteca de jocuri a Activision, cum ar fi „Call of Duty“ și „Overwatch“ , îi oferă platformei de jocuri de la Microsoft, Xbox, un avantaj peste Playstation-ul de la Sony, care se bucură de ani de zile de un flux mai constant de jocuri exclusive.
Bobby Kotick va continua să lucreze ca CEO la Activision Blizzard, conform Reuters.
Săptămâna trecută, editorul rival de jocuri video, Take-Two Interactive Inc. (TTWO.O) a spus că va cumpăra Zynga, creator „Farmville“, pentru 11 milioane de dolari în numerar și acțiuni, marcând una dintre cele mai mari tranzacții din industrie, din întreaga lume.