• Președintele Microsoft Xbox critică schimbările Apple în UE tocmai în timp ce compania lucrează la un nou magazin mobil Xbox.
  • Noul plan al Apple de a se conforma cu reglementările tehnologice ale Uniunii Europene a atras deja critici din partea CEO-ului Epic Games.
  • Apple a propus o nouă taxă de tehnologie de bază pentru aplicațiile care doresc să opereze în magazine de aplicații terțe din UE.

Noul plan al Apple de a se conforma cu reglementările tehnologice ale Uniunii Europene a atras deja critici din partea CEO-ului Epic Games, Tim Sweeney, și din partea Spotify. Acum Microsoft cântărește cu propriile sale preocupări, denumind schimbările din App Store în UE „un pas în direcția greșită”, relatează The Verge.

Apple a propus o nouă taxă de tehnologie de bază pentru aplicațiile care doresc să opereze în magazine de aplicații terțe din UE. Va solicita dezvoltatorilor care folosesc magazine de aplicații terțe să plătească 0,50 EUR pentru fiecare instalare anuală a aplicației după 1 milion de descărcări. De asemenea, Apple va primi un comision de 17% de la dezvoltatorii care aleg să folosească procesoare de plăți terțe.

„Noua politică a Apple este un pas în direcția greșită”, spune președintele Xbox, Sarah Bond, într-o postare pe X. „Sperăm că vor asculta feedback-ul cu privire la planul propus și vor lucra pentru un viitor mai incluziv pentru toți.”

Recomandări

NU AJUNG ACASĂ!
TRUMP O ATACĂ PE CHENEY
SARKOZY E CONDAMNAT
USR VREA DEMISIA
IOHANNIS: NU E VINA NIMĂNUI
CUM TE AFECTEAZĂ CLIMA

Bond este acum responsabil pentru supravegherea întregii platforme Microsoft și a lucrărilor hardware ale Microsoft, așa cum compania speră să-și lanseze propriul magazin mobil Xbox. Microsoft a construit în liniște un magazin Xbox mobil care ar putea fi lansat în acest an. Magazinul mobil Xbox este conceput ca o alternativă la dominația Apple și Google în magazinele mobile de jocuri și se va baza pe conținut de la Activision Blizzard, cum ar fi Call of Duty: Mobile și Candy Crush Saga – două jocuri pentru mobil extrem de populare publicate de Activision și, respectiv, King. .

CEO-ul Microsoft Gaming, Phil Spencer, a discutat anterior despre potențialul magazinului mobil Xbox anul trecut, referindu-se la Digital Markets Act al UE drept o „oportunitate uriașă” pentru Microsoft.

Citește și