• La Milano Fashion Week, Fendi a prezentat o colecție inspirată din anii 1920 și a reintrodus siluetele flapper.
  • Prada impresionează cu haine neobișnuite și combinații de texturi.
  • Etro a oferit o experiență unică prin căștile Apple Vision Pro.

Milano Fashion Week, primăvara-vară 2025, a adus în prim-plan branduri de renume precum Fendi, Prada, Bottega Veneta sau Versace. Fendi a prezentat o colecție inspirată de stilul anilor ’20, cu siluete flapper și detalii elegante, cum ar fi fustele creion și sacourile transparente.

Prada a continuat să surprindă cu inovații stilistice, în timp ce modelele Versace au purtat imprimeuri contrastante și nuanțe vibrante inspirate din anii ’70.

Puteai fi și tu acolo, chiar de acasă de pe canapea. Etro a oferit o experiență inedita unui grup de invitați. Să urmărească prezentarea colecțiilor cu ajutorul căștilor Apple Vision Pro. Practic ești acolo și nu ești în același timp. Cum?

Recomandări

ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE
APEL MISTERIOS
CADOURI PRIETENEȘTI

În era tehnologiei nimic nu e imposibil. Un grup restrâns de 8 invitați a avut ocazia să experimenteze un show de modă Etro, folosind căștile Apple Vision Pro. O adevărată premieră în industria modei. Ei s-au simțit la prezentare, de parcă erau acolo. Spre deosebire de spectacolele obișnuite, atmosfera a fost lipsită de aglomerație: fără fotografi sau influenceri, și s-a desfășurat într-o clădire de birouri pe o stradă liniștită din Milano.

Invitații au așteptat prezentarea colecției primăvară/vară 2025 a designerului Marco De Vincenzo pe canapele confortabile, în loc de bănci metalice. Toți din acest grup au spus că au simțit lipsa interacțiunii sociale, tipice unui eveniment live. În mod obișnuit, aceste momente de așteptare sunt folosite pentru a discuta și a crea conținut social, ceea ce a lipsit în acest caz. Și totuși, ca oamenii să nu simtă că sunt într-o lume virtuală, designerul Marco De Vincenzo a transmis un mesaj special, pentru acest grup, făcându-i să se simtă conectați, chiar dacă erau departe de scenă. După eveniment, mulți au realizat că, în ciuda tehnologiei impresionante, nimic nu poate înlocui autenticitatea și vibrația unui show de modă tradițional. Dar e foarte fascinant să te simți deja în viitor!

Citește și