• Muzeul din New Orleans inovează cu A.I.
  • Expoziția încearcă să salveze amintirile martorilor.
  • Vizitatorii dialoghează cu veterani de război.

Inteligența Artificială salvează trecutul. Un muzeu din New Orleans aduce o expoziție interactivă, unde vizitatorii pot conversa virtual cu veterani de război, folosind Inteligența Artificială. Printre aceștia, se numără și un militar care a primit Medalia de Onoare sau oameni care au sprijinit efortul SUA în al Doilea Război Mondial.

Ce este noua expoziție de la Muzeul Național al celui de-al Doilea Război Mondial?

Noua expoziție, „Voices From the Front”, folosește Inteligența Artificială pentru a permite vizitatorilor să aibă conversații virtuale cu veterani de război și susținători ai efortului de război american. Eroii prezenți includ un asistent medical militar, un lucrător din fabrica de avioane și Margaret Kerry, o dansatoare ce a participat la spectacolele USO. Vizitatorii vor sta în fața unui ecran și vor putea alege cu cine doresc să converseze, urmând să apară o imagine în mărime naturală a persoanei alese.

Cum funcționează tehnologia din spatele expoziției?

Tehnologia recunoaște elementele unei întrebări puse de vizitator și folosește Inteligența Artificială pentru a asocia acea întrebare cu cel mai adecvat răspuns dintr-un set de până la o mie de răspunsuri înregistrate de veterani. Deși nu este perfectă, tehnologia poate învăța din întrebările puse, reducând timpul de întârziere și îmbunătățind corespondența întrebări-răspuns.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

Ce rol poate avea această expoziție pentru publicul larg?

Expoziția „Voices From the Front” vine într-un moment crucial, pe măsură ce generația celui de-al Doilea Război Mondial începe să dispară din istorie, oferind publicului american ocazia rară de a interacționa cu veterani ai celui de-al Doilea Război Mondial. Această inițiativă se înscrie în efortul continuu al muzeului de a personaliza experiența vizitatorilor, în contextul în care pandemia de COVID-19 a avut un impact deosebit asupra acestei generații.

Citește și