Cât costă Oculus Quest 2, noua cască de realitate virtuală prezentată la Facebook Connect

Facebook continuă să mizeze pe realitatea virtuală. A prezentat o nouă cască de realitate virtuală numită Quest 2.

Nu are nevoie un computer sau o consolă. O pui pe cap și te joci. Pe ce mizează Facebook? Un preț mai mic decât al rivalilor Sony și al lor Playstation VR sau HTC Valve. Anunțul și-a atras și critici: utilizatorul trebuie să se logheze de acum cu contul de Facebook.

Parteneriat între Facebook și Ray-Ban

Nu a fost singurul anunț făcut de Facebook. Un parteneriat cu producătorul Ray-Ban pentru ochelari cu realitate augmentată. Îți pui ochelarii și primești informații despre ce se întâmplă în fața ta. Dacă ai nevoie de indicații sau traducerea unui text din japoneză, îți apare pe ochelari.
Mark Zuckerberg a vorbit înainte de startul evenimentului.

„Încă nu avem un produs pe care să vi-l arătăm astăzi, dar sunt entuziasmat să vă dezvălui că am format un parteneriat pe mulți ani. Acesta va începe cu construirea și lansarea prima pereche de ochelari inteligenți anul viitor”, a spus Mark Zuckerberg, fondator Facebook.

Exit mobile version