• Digit este un robot umanoid care este capabil să se deplaseze între locații.
  • Acesta ajută la manipularea pachetelor destinate clienților.
  • Robotul biped a fost îmbunătățit de atunci pentru a fi mai mobil și mai agil.

Amazon spune că depozitele sale desfășoară acum peste 750.000 de roboți, cei mai mulți dintre aceștia cu brațe robotizate sau mașini bazate pe roți concepute pentru lucrări repetitive pentru a elibera angajații pentru alte sarcini. Cea mai recentă desfășurare a Amazon poate avea unii lucrători din depozit care se uită peste umeri deoarece acest instrument particular arată și se mișcă mai mult ca ei, scrie Digital Trends.

În curs de testare la site-ul său de cercetare și dezvoltare în robotică, la sud de Seattle, Digit este un robot umanoid care este capabil să se deplaseze între locații în timp ce apucă și manipulează pachetele destinate clienților. Construit de startup-ul Agility Robotics din Oregon, robotul biped a fost îmbunătățit de atunci pentru a fi mai mobil și mai agil, îmbunătățiri care au fost propulsate parțial de investițiile Amazon.

„Dimensiunea și forma sa sunt potrivite pentru clădirile concepute pentru oameni și credem că există o mare oportunitate de a scala o soluție de manipulare mobilă, cum ar fi Digit, care poate lucra în colaborare cu angajații”, a spus Amazon într-o postare online. în această săptămână, adăugând că utilizarea sa inițială pentru Digit va fi de a ajuta angajații cu sarcina repetitivă de a ridica și muta lăzile goale după ce au fost goliți de articolele culese.

Recomandări

NEGOCIERI APROAPE GATA
SUSPECTUL E ARESTAT
AVION DOBORÂT ÎN MARE
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE

Amazon a mai spus că implementează un sistem robotizat numit Sequoia la unul dintre depozitele sale din Houston, Texas. Robotul de dimensiuni reduse, bazat pe roți, este capabil să identifice și să stocheze inventarul cu 75% mai rapid, ajutându-l să reducă timpul de procesare a comenzilor cu până la 25%, a susținut compania.

Citește și