• „Daylist” oferă playlisturi hiper-personalizate, actualizate zilnic.
  • Funcția Daylist” este deja disponibilă în peste 180 de piețe și 14 limbi.
  • Spotify vizează creșterea abonaților plătitori prin implicarea utilizatorilor gratuit.

Spotify a lansat „daylist”, un playlist super personalizat care se adaptează de mai multe ori pe zi în funcție de preferințele utilizatorilor. Disponibil acum în peste 180 de piețe și 14 limbi, acest instrument promite să transforme experiența de ascultare, pentru că îți oferă melodii noi și cunoscute într-un mod captivant.

Cum funcționează funcția daylist?

Funcția „daylist” de la Spotify este concepută ca o listă de redare hiper-personalizată care se adaptează constant la obiceiurile de ascultare ale utilizatorului. Aceasta folosește „descriptorii muzicali” pentru a analiza trăsăturile melodiilor, inclusiv genul, tempo-ul și starea de spirit. Algoritmii aplicației generează titluri unice pentru fiecare playlist, oferind utilizatorilor o experiență unică de ascultare de mai multe ori pe zi. Această adaptabilitate continuă se diferențiază de playlisturile tradiționale care sunt statice și nu se schimbă în funcție de preferințele utilizatorului. Astfel, îți permite să descoperi constant muzică nouă și familiară.

Ce strategii urmează Spotify pentru a atrage mai mulți utilizatori?

Spotify urmărește să crească numărul utilizatorilor plătitori prin sporirea implicării utilizatorilor gratuit. Funcția „daylist” este parte din această strategie, deoarece îmbunătățește experiența utilizatorului și te încurajează să petreci mai mult timp pe platformă. Cu cât utilizatorii se bucură mai mult de caracteristici precum „daylist”, cu atât sunt mai predispuși să facă trecerea la un cont plătit.

Recomandări

AJUTOR PENTRU SECRET SERVICE
UK SE PREGĂTEȘTE DE MPOX
PRIMUL TRANSPLANT HEPATIC
PUTIN MĂREȘTE ARMATA
CUTREMUR ÎN ROMÂNIA
BRAND SAU UNIFORMĂ?

Citește și