• Realitatea virtuală este din ce în ce mai populară, mai ales după lansarea Vision Pro.
  • Vision Pro nu oferă, cel puțin pentru moment, opțiunea de a distribui conținut între utilizatori.
  • Visul unui Metaverse cu utilizatori conectați rămâne marea ambiție a lui Zuckerberg.

Tradiția mărțișorului există de mai bine de 13 secole. Însă acum trăiești în era tehnologie. Cât va mai dura până când pentru a trimite un mărțișor unic trebuie să apeși, pur și simplu, tasta send? Cu Meta și Apple pompând miliarde de dolari în lumea virtuală în care să evadezi, tradițiile sunt puse la încercare.

Mărțișorul în Metaverse

Realitatea virtuală are un scop clar: pentru divertisment. Însă în căutarea acestui divertisment, adesea devenim mai izolați. În cazul Vision Pro: oferă experiențe unice, însă doar pentru respectivul utilizator. Conținutul nu poate fi distribuit nici măcar dacă două persoane au casca și se află una lângă cealaltă. Este și una dintre principalele critici aduse căștii.

Însă, în același timp, reprezintă un mod de a ne conecta. Cum? Prin teleportarea pe care o oferă. Acele atât de blamate Personas vor deveni mai bune. Și vom ajunge în punctul în care vei putea să vezi cu ajutorul unei asemenea căști o persoană dragă chiar și când e la mare distanță. Te vei teleporta în lumea virtuală. Zuckerberg visează și el la asta. Iar utilizatorii de Meta Quest pot deja să se joace în rețea.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

Citește și: