- Twitter a anunțat că serviciul său de abonament, Twitter Blue, va fi relansat luni la prețul de 8 dolari pe lună, însă utilizatorii aplicației de pe iPhone vor trebui să plătească cu 3 dolari mai mult.
- Musk a mai afirmat că Apple a „amenințat” că va elimina Twitter din magazinul de aplicații, dar ulterior a spus că a fost o „neînțelegere”.
- Abonații Twitter Blue vor putea să își editeze numele afișat sau fotografia de profil, dar vor pierde temporar marcajul albastru până când contul lor va putea fi revizuit, a precizat compania.
Twitter a anunțat că serviciul său de abonament, Twitter Blue, va fi relansat luni la prețul de 8 dolari pe lună, însă utilizatorii care se abonează prin intermediul aplicației pentru iPhone în loc de versiunea web a Twitter vor trebui să plătească cu 3 dolari mai mult.
„Luni relansăm @TwitterBlue – abonează-te pe web pentru 8 dolari/lună sau pe iOS pentru 11 dolari/lună pentru a avea acces la funcțiile rezervate abonaților, inclusiv la marcajele albastre”, a declarat compania într-un tweet de sâmbătă.
Cea mai recentă versiune a Twitter Blue, care permitea utilizatorilor să plătească pentru o verificare cu bifă albastră, a fost lansată inițial în noiembrie, la scurt timp după preluarea de către Elon Musk. Ea a fost suspendată rapid după un val de imitații.
Musk a suspendat din nou lansarea la sfârșitul lunii noiembrie, încercând să evite taxa de 30% pe care App Store de la Apple o percepe din majoritatea vânzărilor sale. Musk a acuzat Apple de practici monopoliste și a declarat anterior că taxa este „literalmente de 10 ori mai mare decât ar trebui să fie”.
De asemenea, Musk a mai afirmat că Apple a „amenințat” că va elimina Twitter din magazinul de aplicații, dar ulterior a spus că a fost o „neînțelegere” după ce s-a întâlnit cu directorul general al Apple, Tim Cook, pe 30 noiembrie.
Twitter a precizat că noul Twitter Blue va include posibilitatea de a edita tweet-uri și de a încărca videoclipuri 1080p, precum și un sistem de bifare pe culori: albastru pentru utilizatorii plătiți, auriu pentru întreprinderi și gri pentru „conturi guvernamentale și multilaterale”. Compania nu a specificat ce se va întâmpla cu conturile existente cu marcaje albastre care nu se încadrează în aceste categorii.
Abonații Twitter Blue vor putea, de asemenea, să își editeze numele afișat sau fotografia de profil, dar vor pierde temporar marcajul albastru până când contul lor va putea fi revizuit, a precizat compania.