• Volkswagen surprinde prin noul automobil electric luxos.
  • Evenimentul are loc în cadrul ediției de anul acesta de la Salonul Auto din Shanghai.
  • Autonomia pe care o are bateria mașinii promite foarte multe pentru cei ce vor cumpăra sedanul.

Volkswagen prezintă un noul model electric de lux care promite o autonomie a bateriei de 700 de kilometri, în timp ce producătorii auto mondiali și chinezi își prezintă cele mai noi SUV-uri, sedanuri și mașini puternice la cel mai mare salon auto din lume, scrie ABC News .

Auto Shanghai 2023 reflectă concurența intensă de pe piața vehiculelor electrice din China, care se află în creștere rapidă. China a reprezentat anul trecut două treimi din vânzările globale de vehicule electrice.

Mărci precum General Motors, BMW și Nissan și rivalii chinezi BYD Auto și NIO au dezvăluit zeci de noi vehicule electrice în centrul expozițional cavernos din Shanghai. Mărcile au promovat încărcarea mai rapidă, navigația și divertismentul conectate prin satelit și posibilitatea viitoarei tehnologii de autoconducere.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Sedanul ID.7 de la Volkswagen, noul model pentru vehiculele sale electrice, a fost unul dintre cele 28 de modele expuse de producătorul auto german, jumătate dintre ele electrificate.

„Ne punem turbo în campania noastră electrică”, a declarat directorul general al mărcii de autoturisme VW, Thomas Schäfer, care a urcat pe scenă la bordul unui microbuz electric.

Constructorii auto se orientează către China pentru a stimula creșterea vânzărilor într-o perioadă în care cererea americană și europeană este slabă, dar acest lucru le cere să investească pentru a dezvolta modele competitive pe o piață aglomerată. Mărcile globale consacrate se confruntă cu presiunea noilor veniți ambițioși din China și cu necesitatea de a îndeplini cotele de vânzări guvernamentale pentru automobilele electrice.

Au venit directori din Statele Unite, Europa și Japonia, după ce pandemia a oprit majoritatea călătoriilor în China pentru o mai lungă perioadă de timp. Volkswagen și-a adus cu avionul întregul consiliu de administrație și pe cel al Porsche.

Vehiculele electrice au reprezentat puțin peste 1 din 4 din cele 23,6 milioane de SUV-uri și sedanuri vândute anul trecut în China, în timp ce vânzările de vehicule tradiționale pe benzină au scăzut.

China „joacă un rol de lider în transformarea electrică și digitală a industriei”, a declarat Ford Motor Co. Jim Farley, directorul general al companiei, într-un mesaj înregistrat și difuzat pe un ecran video.