WhatsApp adaugă un nou asistent A.I. pentru companii. Firmele vor discuta cu clienții cu ajutorul Inteligenței Artificiale

Meta Platforms adaugă noi funcții de Inteligență Artificială la aplicația sa de mesagerie WhatsApp, inclusiv un asistent A.I. care poate ajuta companiile să se conecteze cu clienții, să răspundă la întrebări și să își vândă bunurile și serviciile prin chat, scrie Bloomberg.

WhatsApp va testa în curând noul asistent cu Inteligență Artificială cu firme din India și Singapore, urmate de Brazilia. WhatsApp include deja un asistent cu A.I. pentru utilizatorii obișnuiți, dar aceste noi produse au fost create special pentru întreprinderile care se ocupă în mod regulat de întrebări și interacțiuni cu serviciul clienți. Noile funcții vor sprijini peste 200 de milioane de întreprinderi care se bazează pe WhatsApp pentru a discuta cu clienții lor, a precizat compania.

„Orice afacere ar trebui să fie capabilă să ridice rapid un agent care să poată vorbi cu clienții, să ofere asistență și să faciliteze comerțul”, a declarat joi Mark Zuckerberg, directorul executiv al Meta, când a anunțat noul asistent în timpul unui eveniment din São Paulo.

WhatsApp, care are peste 2 miliarde de utilizatori la nivel mondial, este deosebit de popular în locuri precum Brazilia, India, Indonezia și Mexic, unde este obișnuit ca oamenii să discute cu întreprinderile locale folosind acest serviciu. În Brazilia, de exemplu, peste 120 de milioane de persoane folosesc WhatsApp în fiecare lună.

Exit mobile version