• Una din cele mai afectate industrii de restricțiile impuse de epidemie este cea aviatică
  • Companiile aeriene care nu au măsuri concrete de revenire pe linia de plutire vor intra în faliment
  • Dacă vor reuși să se adapteze, companiile de zbor vor recurge la creșterea prețurilor la biletele de zbor

Nu mai e o noutate pentru tine că numeroase industrii au de suferit de pe urma crizei generate de restricțiile impuse de epidemie. Companiile aeriene au fost nevoite să îşi reducă cheltuielile. Iată o listă cu măsurile luate: Virgin a dat afară peste 3.000 de oameni, între care 600 piloţi, Wizzair şi-a redus personalul cu 1.000, iar reducerile salariale sunt raportate la funcţii, între 14-22%. Emirates „a invitat“ zeci de angajaţi să se pensioneze.

Companiile au fost nevoite să îşi reducă şi flota, iar multe avioane au fost aduse la sol şi sunt ţinute în hangare. Brussels Airline şi Luxair, compania naţională aeriană din Luxemburg, şi-au redus flota cu 50%, Rynair ţine la sol 113 avioane, iar British Airways şi Iberia ţin 34 respectiv 64 de avioane la sol.

Cea mai mare companie germană, Luftansa, plănuieşte să scoată din circulaţie pe o perioadă nedeterminată 72 de aeronave. Există şi companii care au fost nevoite să îşi întrerupă complet activitatea, ca Norwegian. Dacă nu știai, compania low-cost Eurowing nu reuşit să facă faţă crizei şi a intrat în faliment.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ
CE SECRETE ASCUNDE CHINA
CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
FRANCEZII SUNT PESIMIȘTII EUROPEI

Astfel, companiile care nu au măsuri concrete care să le salveze vor intra în faliment, iar cele ce vor reuşi să se adapteze vor fi nevoite să crescă accelerat preţurile biletelor. Un alt motiv pentru care ai putea plăti mai mult pe bilete este noua politică privind siguranţa pasagerilor care va include fie locuri libere, fie un design complet nou.

Sursă foto: Andreea Alexandru/Mediafax Foto