Caviar și galerii de artă în zbor. Cum redefinesc companiile aeriene luxul la înălțime

De la caviar la internet de mare viteză, companiile aeriene caută să atingă perfecțiunea când vine vorba de călătorii.

Cu ce caută să ne surprindă companiile de zbor?

Cu lux și opulență, în stil tehnologic. „Precum pe pâmânt, așa și în cer”, ca să zicem.

În primul rând experiența culinară tinde să atingă noi limite, Qatar Airways, de exemplu, a început să ofere caviar clienților de la clasa I.

China Airlines încheie parteneriat cu un restaurant de trei stele Michelin pentru a oferi un meniu de degustare în timpul zborului.

Mai este puțin până când companiile lansează rețeaua WI-Fi, marca Starlink. Hawaiian Airlines a fost prima companie aeriană care a introdus Wi-Fi-ul Starlink gratuit pentru pasagerii săi.

Un lucru interesant este implementarea artei la bord. Compania Cathay Pacific a prezentat săptămâna care tocmai a trecut o nouă cabină care include o galeria de artă.

Sună bine totul și pare că avansul tehnologic ne face cu mâna. Dar rămâne o problemă totuși poluarea. În timp ce Elon Musk ne flutură steagul „reutilizării” – shot-out to Starship mission, se pare că europenii nu iau măsurile necesare.

Conform The Guardian ne așteptăm la o taxă de 100 de euro per zbor în viitor cu scopul ca numărul de pasageri să scadă cu 26% iar emisiile cu 21%, asta până în 2028. O decizie bună? Decide tu.

Uniunea Europeană a stabilit, prin Directiva eficienței energetică, obiective clare pentru reducerea consumului de energie. Se numește Pactul Verde European.

Vom vedea dacă vom atinge standardele propuse.

Exit mobile version