- Storytelling cultural înseamnă promovarea patrimoniului în toate formele sale.
- Ana Rubeli și-a clădit pasiunea pentru istorie, povești și fotografie de 35 de ani.
- Ana face documentarea în arhive a clădirilor istorice de promovare a brandurilor sustenabile.
- Ana organizează tururi ghidate, vânători de comori arhitecturale, evenimente culturale, recitaluri de muzică clasică în locuri cu poveste.
Avem o țară minunată, iar frumusețea ei nu este dată doar de natură sau peisajele care-ți taie răsuflarea, ci și de arhitectura clădirilor, de istoria sau povestea unor construcții. Ana Rubeli este unul dintre oamenii care promovează România cu ajutorul storytelling-ului cultural.
Advertisment
Cum le vorbim copiilor despre muzee
Ana Rubeli: „Cred că primul pas pentru a-i atrage pe copii este de exemplul personal. Să-i ducem pe cei mici la muzee. Să le arătăm cu entuziasm lucrurile pe care le vedem și îi putem face să fie cuceriți și ei în felul acesta de frumusețile pe care țara noastră le are.”
„Mediul online este un punct de atracție. Este doar o ancoră sau poate fi un punct de facilitare în momentul în care distanța fizică ne împiedică să ajungem acolo. Însă după ce vedem în mediul online, practic, dacă avem suficientă putere de convingere printr-o prezentare atractivă pe limba lor, îi aducem fizic acolo.”
Recomandări
Citește și
- Lumea se află în cel mai periculos moment de la Războiul Rece. Ce au discutat Putin și Xi în cadrul vizitei Președintelui rus la Beijing
- Au apărut noi informații despre starea Premierului Robert Fico. Declarațiile Ministrului de Interne și al Apărării
- La ce te uiți azi? Netflix a lansat prima parte a sezonului 3 din seria Bridgerton