- Direcţia Generală Turism a deschis un call-center pentru cei cu vacanţe rezervate
- Sute de oameni au apelat deja la acest call-centrer şi au cerut informaţii
- Autorităţile spun că ajuţi companiile dacă soliciţi o reprogramare în locul banilor
Virusul ţi-a dat peste cap planurile de vacanţă, dar asta nu înseamnă că ai pierdut banii. Direcţia Generală Turism te informează că s-a deschis un call-center unde să ceri informaţii despre sejurul tău sau să faci modificări. Recomandarea autorităţilor este să nu ceri banii înapoi. Pentru agenţia de turism e mai uşor să-ţi facă o reprogramare.
Advertisment
Situaţia vacanţelor depinde şi de impactul economic al crizei coronavirusului asupra companiilor de zboruri. Ministrul Transporturilor, Răzvan Părjol spune că în această perioadă trebuie cu toții să punem umărul.
„Deci dumneavoastră cumpăraţi un bilet sau un pachet de la o agenţie. Agenţia aceea îşi păstrează până la un 10% comision şi trimite mai departe plăţile către furnizorii de servicii, hotel, avion. Este greu să ne imaginăm, astăzi, că din acel 10% de la foarte mulţi, agenţia va fi capabilă să ramburseze în integralitate acel pachet de servicii, ei nu mai au acei bani.” spune ministrul.
Recomandări
Pe lângă asta, Răzvan Părjol te sfătuieşte să ai răbdare măcar până la încheierea stării de urgenţă.
Partenerii noștri