• Elon Musk a tunat la adresa Facebook, după atacul asupra Capitolului.
  • Cel mai bogat om al planetei consideră că Facebook a contribuit decisiv la protestele din Washington.
  • Musk le recomandă Signal în locul WhatsApp sau Messenger.

Elon Musk i-a pus gând rău lui Zuckerberg. Și le-a transmis un mesaj americanilor. „Uitați de WhatsApp și folosiți aplicația Signal”. Ținta este, de fapt, aplicația Facebook.

„Așa cum este bine cunoscut, WhatsApp aparține încă din 2014 de Facebook. Ei bine, săptămâna aceasta WhatsApp și-a informat utilizatorii că trebuie să fie de acord ca informațiile lor personale să fie colectate de Facebook. Numărul de telefon și locația, dar și alte date. Dacă utilizatorii nu își dau acordul, de pe 8 februarie nu mai pot folosi WhatsApp. Trebuie menționat că acest lucru nu este valabil pentru țările din Uniunea Europeană și Marea Britanie. Noi nu vom primi o asemenea notificare. Ei bine, această decizie a WhatsApp l-a făcut pe Elon Musk să recomande folosirea unei alte aplicații de mesagerie, Signal”, a transmis Sebastian Ujică, editor Aleph News.

Ce benificii are aplicația Signal

„Cei care folosesc WhatsApp știu că sunt protejați. Că mesajele sunt criptate astfel încât nu pot fi citite decât de expeditor și destinatar. Faptul că WhatsApp vrea acum să ofere date către Facebook va supăra mulți oameni. Explicația dată pentru decizie a fost că va ajuta afacerile care sunt în prezent dependente de Facebook. De partea cealaltă, Signal beneficiază la rândul ei de criptare end-to-end. Însă nu are vreo rețea de socializare în spate. Mai vreau să menționez că Signal are și o fundație non-profit sprijinită cu 50 de milioane de dolari de unul dintre cofondatorii WhatsApp, Brian Acton. Atunci când a părăsit WhatsApp în 2018, el le-a spus oamenilor să șteargă aplicația”, a mai precizat editorul Aleph News.

Recomandări

CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
CINE ÎL ARESTEAZĂ PE BIBI
NU CÂNTA!
ANA DE ARMAS IUBEȘTE IAR!

Zuckerberg, în corzi și cu șeful Apple, Tim Cook

„Într-adevăr, nu este tocmai popular Mark Zuckerberg. În duelul Facebook vs Apple vorbim despre două filosofii diferite de business. Facebook e gratuită, însă se folosește de reclame pentru a face profit. Apple cere bani pentru produsele sale, însă oferă siguranță în ceea ce privește confidențialitatea. De aici au tot apărut schimburi de replici între șefii celor două companii”, a adăugat Sebastian Ujică.