• Logo-ul Nike a fost creat de o studentă în 1971
  • Carolyn Davidson a primit 35 de dolari pentru munca ei
  • Azi, brandul Nike este evaluat la 35 miliarde dolari

Toată lumea știe logo-ul Nike, mai puțin povestea lui. A fost desenat de o studentă care a primit câțiva dolari pentru munca ei. Azi, brandul Nike este evaluat la 35 de miliarde de dolari.

Carolyn Davidson avea nevoie de bani ca să se susțină la facultate. A ajutat un antreprenor american cu un logo pentru noua lui afacere cu pantofi sport. Era fondatorul Nike, Phil Knight.

Carolyn a fost plătită cu doi dolari pe oră pentru munca ei, a desenat logo-ul pe un șervețel și a primit în total 35 de dolari. Asta înseamnă cam 200 de dolari ajustat la inflația de azi. A mai primit apoi simbolic și 500 de acțiuni când compania s-a listat la bursă. Le are și acum, iar acestea au ajuns să valoreze aproape cinci milioane de dolari.

Recomandări

A.I. NEWS
ULTIMATUM PENTRU HAMAS
CÂT INVESTESC PARTIDELE ÎN PROPAGANDĂ
UNDE MERGE REGELE CHARLES
MACRON A IEȘIT LA ATAC
FERRARI LANSEAZĂ UN NOU BOLID