• În 2021, bugetele brand-urilor pentru TikTok vor crește
  • Strategia de marketing trebuie construită 100% în jurul nevoilor consumatorilor
  • Trendul digitalizării continuă și în 2021

Marketing-ul și online-ul se împrietenesc tot mai mult. Bianca Popa conduce un departament de marketing și spune că noile tendințe o fac să ia în calcul să creeze propriul magazin online pentru brand-ul la care lucrează.

La începutul pandemiei, a fost cât pe ce să scadă bugetul, dar n-a făcut-o. Iar riscul a meritat. Pe TikTok, de exemplu, platforma momentului, cu bugete mai mici decât pe Facebook, rezultatele aproape că se dublează.

„Am început ușor în vară, dar ne-am axat pe Tik Tok în campania din iarnă. Planul este să continuăm pe TikTok. În 2020 am avut campanii de marketing cu rezultate foarte bune. A fost și primul an în care Topgel a investit constant și susținut în campanii de online marketing”, a spus Bianca Popa, director de marketing la Topgel.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Sfatul specialistului e simplu: strategia de marketing trebuie să fie în totalitate în jurul activității publicului-țintă.

„Bineînțeles că ne-am adaptat puțin din mers, adică am văzut că obiceiurile de consum deja au început să se schimbe, oamenii dorind să comande produsele mai mult online”, a smai spus Bianca Popa.

TikTok va fi invadat de tot mai multe reclame. Iar LinkedIn, platforma socială mai serioasă, e și ea în creștere, dar pe segmentul business to business.