Uber a pierdut 6,8 miliarde de dolari în 2020, o scădere semnificativă faţă de cele 8,5 miliarde de dolari pe care le-a pierdut în 2019, anunţă CNN.

În cursul anului, Uber a vândut afaceri costisitoare, şi-a redus personalul şi s-a concentrat pe ceea ce CEO-ul său a numit „creştere profitabilă”.

Compania a raportat pierderi de 968 milioane dolari în ultimele trei luni ale anului 2020, în scădere de la aproape 1,1 miliarde dolari în anul precedent. Directorul financiar Nelson Chai a declarat că Uber rămâne „pe drumul cel bun spre atingerea obiectivelor de rentabilitate în 2021”.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Compania a înregistrat unele îmbunătăţiri faţă de al treilea trimestru al anului trecut, dar are în continuare scăderi ale veniturilor din cauza impactului pandemiei asupra activităţii sale de transport.

Uber a înregistrat venituri de 3,2 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, în scădere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

Eats, afacerea de livrare de alimente, a înregistrat o creştere a veniturilor cu 224%, până la 1,4 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, comparativ cu anul precedent. Veniturile din transport au fost de 1,5 miliarde de dolari, în scădere cu 52% faţă de anul precedent.

Compania a lucrat la consolidarea portofoliului de livrări în ultimele luni. În iulie, Uber a achiziţionat unul dintre concurenţii săi mai mici, Postmates, pentru 2,65 miliarde de dolari, iar săptămâna trecută compania a anunţat că va achiziţiona start-up-ul de livrare a alcoolului Drizly.