Nu este un corset, este semnătura lui Gaultier!

Dintre nenumăratele creații semnate de Jean Paul Gaultier, memorabilă a rămas interpretarea plină de spirit a corsetului. Bustiera din mătase propusă pentru turneul mondial „Blond Ambition” al Madonnei din anii ’90 reprezintă o adevărată imagine a ubicuității în cultura pop.

„L’enfant terrible de la mode”, nume în care se regăsește chiar și astăzi, a unit scena și catwalkul declanșând un fenomen global în jurul unei piese. Gaultier nu a fost primul care a observat puterea de subversiune a desuurilor. Vivienne Westwood, Christian Dior, Thierry Mugler sau John Galliano au venit cu propuneri îndrăznețe în anii 70 și 80, dar geniul creator al lui Gaultier a fost singurul care a reușit să facă din corset un icon al modei.

Recomandări

PARDITELE FAC ACORD DE GUVERNARE
IOHANNIS DECLASIFICĂ CSAT
ZELE CERE APĂRARE
RAFIILA CAUTĂ SOLUȚII
CAMPIONI LA SHOPPING
CE RISCĂ PREȘEDINTELE COREEAN?

Să fie succesul datorat faptului că a desoperit dragostea pentru modă la o vârstă foarte fragedă? Împins de curiozitate, la vârsta de 8 ani a căutat prin dulapul bunicii sale și a fost fascinat de corsetele ei, de la care s-a inspirat mai târziu. Corsetul a devenit obiect de semnătură pentru casa de modă.

„Am privit-o deseori pregătindu-se pentru muncă și am observat diferite detalii despre toaletă, apoi, amintindu-mi acest lucru, am venit cu o rochie-corset.” – spune designerul.

Acum, după mai bine de 50 de ani dedicați modei, colecția avangardistă de corsete sau rochii-corset, au transformat trupul femeii în cel mai divin instrument muzical.