- Companiile au creat influenceri generaţi pe computer.
- Influencerii virtuali au milioane de urmăritori.
- Influencerii reali nu-i văd ca o ameninţare, dar spun că e doar începutul.
Te-ai gândit vreodată că cel pe care-l urmăreşti pe Facebook sau Instagram nu e o persoană reală? Cu peste jumătate din populaţia planetei în social media, era doar o chestiune de timp până când companiile de publicitate, brandurile, să propună influenceri creaţi din imagini generate de computer şi algoritmi de inteligenţă artificială.
Advertisment
Lil Miquela e influencer virtual cu milioane de urmăritori. Are piese lansate pe Spotify şi a apărut pe coperţile revistelor de modă. KFC l-a readus la viaţă pe celebrul colonel Harland Sanders, iar casa de modă franceză Balmain (Balman) foloseşte trei modele virtuale.
Avem şi noi un influencer virtual, sub numele de Ana Tobor. Mih Lovin nu se simte ameninţat, dar crede că acesta e doar începutul.
Recomandări
„Ei trebuie văzuţi în primul rând ca o formă nouă de a transmite un mesaj, nu neapărat ambalat în ideea de influence. Respectiv de a fi o interfaţă umanoidă. Concurenţa dintre ei doi, dintre cele două categorii, nu este atât de mare în momentul de faţă, este doar o poveste interesantă-n piaţă. 0 E un început care e timid din punctul meu de vedere, raportat la ce o să fie în viitor”, spune Mih Lovin.
- Irakul incriminează relaţiile între persoane de acelaşi sex. Pedeapsa maximă este 15 ani de închisoare
- LIVE UPDATE. Război în Ucraina, ziua 795. ATACMS oferă Ucrainei „linia de salvare”, dar va schimba cursul războiului?
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 204. Hamas analizează propunerea israeliană de încetare a focului în Gaza
- Taylor Swift și Travis Kelce au fost văzuți în Las Vegas Strip. Cum au fost surprinși cei doi îndrăgostiți
- Directorul artistic Marvel s-a stins din viață la 56 de ani. Ryan Reynolds i-a adus un omagiu colegului său de platou, Ray Chan
Partenerii noștri