“Să facem istoria cool și fresh!” a fost motto-ul unui grup de minți creative de la o ageție de publicitate care și-a propus, împreună cu Asociația Human Made Art și Institutul Național al Patrimoniului, să dezvolte proiecte culturale folosind un limbaj adecvat noilor generații ancorate în era digitală. Au format astfel o comunitate de mii de creatori de conținut, jurnaliști, ONG-uri si experți în domeniu, activi în mediul digital din toată țara. Promovând valorile romanești, cronicarii digitali reconstruiesc patrimoniul autohton într-un format cât mai accesibil celor interesați să redescopere parcursul culturii noastre. Haideți să aflăm cum funcționează transcrierea trecutului prin digital storytelling, chiar de la ei:

*

Era digitală devine un liant între izvoarele istorice și experiența contemporană, iar maniera în care informația ni se descrie poate doar să ne apropie de identitatea noastră. Asigurandu-se că valorile trecutului sunt puse la dispoziția tinerilor care vor să evolueze și să asimileze cât mai multe date despre backgroundul lor cultural, cronicarii digitali ne demonstreaza o data în plus că Smart is the new cool!

Recomandări

IOHANNIS: RO E ÎNTR-O SITUAȚIE COMPLICATĂ
CARE E SOARTA TIKTOK
PSD SE RETRAGE DIN COALIȚIE
NETANYAHU DISCUTĂ PACEA
BOOTS ON THE GROUND
JURNALISM (IN)DEPENDENT