Căutarea profitului nu justifică managementul slab
Am tot auzit că scopul organizațiilor este performanța și profitul.

Da, este normal ca fiecare organizație să își dorească o valoare adăugată și un câștig la sfârșitul zilei/anului.

Dar nu este normal să folosim sloganul asta pentru a justifica erori grave de management și leadership.

Recomandări

MESAJUL LUI IOHANNIS DE PAȘTE
SFÂNTA LUMINĂ S-A COBORÂT LA IERUSALIM
BLOOMBERG LANSEAZĂ GHID PENTRU ROMÂNIA
PILE ȘI ȘTAMPILE
SFÂNTA LUMINĂ VINE DE LA IERUSALIM
PROGNOZA METEO PENTRU PAȘTE

Chiar dacă contează foarte mult rezultatul, contează și cum ajungem la el. Iar a ignora cum oamenii suferă, se epuizează, ajung în burnout și se îmbolnăvesc pentru că vrem să ajungem la un rezultat este un fel de a ne minți.

În nici o organizație nu livrezi mai mult și nu ai rezultate mai bune dacă îți ignori oamenii sau îi tratezi ca pe niște resurse. Poți avea rezultate, da. Dar foarte probabil acele rezultate sunt doar o fracțiune din potențialul real al organizației.

În cele mai faine organizații rezultatele nu sunt un scop în sine, ci o consecință a muncii unei echipe care vrea să construiască lucruri faine, împreună.

Se pot livra rezultate fără suferință sau fără epuizare. Se pot obține rezultate chiar și fără a dezvolta obsesia rezultatelor.

Liderii, managerii sau companiile își doresc rezultate. Însă asta nu poate fi niciodată o scuză ca să nu tratezi oamenii cu respect și a nu te uiți la colegi ca la niște ființe umane, în totalitatea lor.