Nu e vis, e realitate!

Moda există și în Metaverse. Dolce & Gabbana, Gucci, Balenciaga sau Louis Vuitton au lansat în spiralele virtuale ale Metaversului colecții de NFT-uri pentru cei care înțeleg și apreciază cultura modei digitale a luxului. Designerii știu conform trend-ului global că, perspectiva modei defilează în 3D.

Pe lângă veniturile de milioane de euro aduse deja industriei fashion, tehnologia blockchain întâmpină lumea modei cu schimbări extrem de importante. Se întâmplă chiar acum, sub privirile noastre, evenimente care în timp pot atinge valențe cu reper iconic.

Recomandări

PARDITELE FAC ACORD DE GUVERNARE
IOHANNIS DECLASIFICĂ CSAT
ZELE CERE APĂRARE
RAFIILA CAUTĂ SOLUȚII
CAMPIONI LA SHOPPING
CE RISCĂ PREȘEDINTELE COREEAN?

Fashion design-ul nu este doar un pion principal al economiei mondiale, ci și un element al culturii mondiale. Decentraland, unul dintre cele mai mari universuri sociale virtuale, a găzduit anul acesta primul Metaverse Fashion Week. Un eveniment care va fi de acum încolo, la fel de așteptat ca și celălalte săptămâni ale modei care au loc în plan real la New York, Milano, Londra și Paris.

Înțelegem că experiența styling-ului îmbracă valențe noi. A avea piese cool în garderoba nu se va limita doar la lumea reală, preocupările estetice vor conta și în cea virtuală. De exemplu, în gaming, Balenciaga a creat skin-uri pentru Fortnite, în timp ce League of Legends a avut parte de ținute Louis Vuitton. Emblematicul magazin Selfridges, te invită și el la o experiență imersivă de shopping în Metaverse.

Astfel, ne îndreptăm către un viitor dominat de tehnologie și va fi extrem de interesant să vedem cum continuă să evolueze industria modei în Metaverse.