• Wizz Air critică ajutorul financiar acordat pentru TAROM și Blue Air
  • Șeful Wizz Air: Noi putem prelua cursele TAROM și Blue Air
  • CEO Wizz: Nu e obligatoriu să ai o companie aeriană națională

Se dă o mare bătălie în aer. Șeful Wizz Air nu e fericit că guvernul a oferit bani pentru TAROM și Blue Air. Wizz Air vrea să preia cursele TAROM.

„Dacă dispar aceste două companii, nu e nicio problemă, putem să preluăm noi cursele lor”, anunță Jozsef Varadi, care dă exemplul Ungariei – e mai bine să nu ai o companie aeriană națională decât să arunci bani pe geam!

„Asta am făcut în Ungaria. Operatorul național Malev din Ungaria a intrat în faliment și am înlocuit activitatea companiei. Am devenit, de facto, operatorul aerian național al Macedoniei”, adaugă Jozsef Varadi.

Recomandări

MENIU A LA GREC
ȘOȘOACĂ INTRĂ ÎN CURSA PENTRU PMB
AVEREA LUI MUSK CREȘTE
TURIST ÎN AL NOUĂLEA CER
MUSK FACE CONCEDIERI LA TESLA
O LUNĂ DE SCHENGEN

TAROM zboară pe pierdere de 12 ani și primit un împrumut de 65 de milioane de euro. Banii vin la pachet cu disponibilizări masive – 700 de angajați ar urma să fie concediați.