Fapt foarte evident: anii 90 s-au întors- și au preluat controlul absolut. Deși asistăm la o reapariție a unui million de tendinte de frumusete diferite, una, în mod special începe să câștige un oarecare impuls, dar cu o notă mai nouă, mai modernă: grunge meets glam.

Ajuns la apogeul anilor 90, trendul grunge makeup este definit de creionul de ochi pătat, piela mată, rimelul încărcat și rujul închis la culoare, toate în diferite nuanțe de negru, maro sau vișiniu, pentru a da un aspect dezordonat. Și, deși renașterea grunge de astăzi are încă elemente din trecut, cum ar fi culorile pământii, ochii încărcați și buzele îndrăznețe, este, de asemenea, puțin mai curată, mai precisă și mai ușor de purtat.

Acum, că toate tendințele de machiaj trec printr-o renaștere, Grunge makeup a avut o mică actualizare. Rujul gri al lui Gigi Hadid, urmat de fardul de pleoape cărbine, văzut la Versace sau de liner-ul fumuriu, observat în culise la Dior.

Recomandări

7 LOCAȚII „BRIDGERTON"
CELE MAI VECHI DOVEZI ALE FUZIUNII
MAI SLĂBEȘTE-NE
SOPHIE TURNER, DESPRE DIVORȚUL DE JOE JONAS
VEZI WORLD PRESS PHOTO LA UNIVERSITATE
NOI IMAGINI ÎN CAZUL LUI „DIDDY"

Ia in considerare și buzele maro propuse in estetica lui Jenifer Anniston, și nu uita nici de auriu, care transformă trendul in unul glam. Acest stil poate fi o alegere intersantă pentru un look de seară. Trendul grunge meets glam, îmbină aceste două lumi, aparent opuse, într-o manieră inovatoare și surprinzătoare. Contrastul dintre ochii definiți și întunecați, specific grunge-ului și buzele în nuanțe strălucitoare și luminoase, specific glamour-ului, creează o sinergie provocatoare și neașteptată.

“Vedem tot mai multe look-uri grungy în acest sezon. Cred că este și mai neconformist, prin faptul că, în loc de întregul aspect, avem doar un element cheie, cum ar fi un ochi pătat sau o buză închisă la culoare, pe un ten mat, mai modern”, declară Jane Richardson. Trendul Grunge meets glam, este o modalitate de a spune lumii că eleganța și rafinamentul pot coexista cu nonconformismul și originalitatea.