• Pasajul Ciurel a fost inaugurat pe 19 septembrie
  • La două săptămâni distanță, au fost dispuse primele reparații
  • 250.000.000 lei a costat podul Ciurel
  • Pasajul Ciurel a fost numit „Podul către Nicăieri” de bucureșteni
  • Autobuzele nu puteau urca pe pod fără să se urce pe bordură

Inaugurat cu mare fast înainte de alegeri, Podul Ciurel are problema că duce nicăieri, dar și că e atât de bine construit încât autobuzele nu pot urca pe el fără să se urce pe bordură ori să intre aproape cu totul pe contrasens!

Pasajul care i-a costat pe bucureșteni un sfert de miliard de lei a intrat în reparații la doar două săptămâni de la inaugurare. Chiar bordurile cu pricina, care stăteau în calea autobuzelor, sunt subiectul lucrărilor. Constructorul spune că a demarat „o acțiune de extindere a benzii șoselei Virtuții pe sensul Crângași-Lujerului din zona nodului, (…) pentru a asigura funcționalitatea acestuia”.

Și primăria a reacționat: „Lucrările nu sunt reparații, ci fac parte din proiect”, au notat reprezentanții administrației PMB.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1