• Rolls-Royce Boat Tail este un grand tourer construit manual pentru trei clienți exclusivi, fiind una dintre cele mai scumpe mașini din lume.
  • Design-ul nautic este inspirat de iahturile din anii 1920 și 1930, cu o punte din lemn finisată cu furnir deschis de pori Caleidolegno.
  • Nissan Z continuă o tradiție de peste 50 de ani. Are un motor dublu-turbocharged V6, o cutie de viteză cu 6 trepte și un design retro.

Ce conduci azi? Poți alege dintre extravagantul Rolls-Royce Boat Tail sau mașina sportivă clasică a Nissan Z. Indiferent de alegere, fiecare oferă o experiență de condus unică.


Rolls-Royce Boat Tail este un grand tourer construit manual pentru trei clienți exclusivi, fiind una dintre cele mai scumpe mașini din lume (29 de milioane de dolari) și a doua din programul Rolls-Royce Coachbuild. Mașinile vor fi lansate anul acesta. Design-ul nautic este inspirat de iahturile din anii 1920 și 1930, cu o punte din lemn finisată cu furnir deschis de pori Caleidolegno.

Puntea mașinii e în formă de fluture, dezvăluind o suită de picnic cu o umbrelă de soare și mese de cocktail rotative, completată de tacâmuri Christofle și un frigider dublu pentru șampanie. În colaborare cu Bovet 1822, mașina include două ceasuri unice care pot fi purtate sau montate pe bord. Detaliile de lux sunt completate de un stilou Montblanc într-o carcasă artizanală și decoruri.

Recomandări

ALEGERI 2024
VIAȚA DUPĂ EXIT POLL
DECLARAȚIILE LIDERULUI AUR
TRUMP ȘI BIDEN FAC ECHIPĂ
STORM SHADOW UCIDE

Nissan Z continuă o tradiție de peste 50 de ani

Vloggerii care sunt specializați pe mașini deja au și condus noul Nissan Z de 55.000 de doalri și spun că este demn de reputația mașină sport iconică. Nissan Z continuă o tradiție de peste 50 de ani. Are un motor dublu-turbocharged V6, o cutie de viteză cu 6 trepte și un design retro. Modelul oferă mai multă putere și tehnologie decât predecesorul său, 370 Z.

Design-ul actual păstrează elementele clasice, dar este modernizat. Noul Z folosește platforma FM și este propulsat de un motor V6 de 3,0 litri cu 400 cai putere. Un lucru foarte interesant, și testat de altfel, pe drumurile șerpuite, Z se simte echilibrat și agil și oferă o experiență de condus plăcută.

Citește și