• Instagram este preferat de tineri când vine vorba de story-uri și mesaje directe.
  • Pentru vizionarea video-urilor lungi, YouTube e pe primul loc, urmat de TikTok.
  • TikTok este alegerea numărul 1 când vine vorba de video-uri scurte.

Instagram sau TikTok? Tu ce preferi? Pare că Gen Z le  iubește pe ambele dar pentru activități diferite. De exemplu, când vine vorba de postat story-uri, Instagram este platforma preferată, arată un nou sondaj.

 Instagram sau TikTok? Cine câștigă?

Ambele platforme sunt campioane dar pentru activități diferite. Instagram, de exemplu, este una dintre cele mai populare. Aproximativ 65% dintre adolescenți folosesc această platformă. Instagram câștigă popularitate și datorită funcțiilor de postat story-uri, reels sau IG TV. Dintre toate platformele, Gen Z preferă Instagram pentru a posta stories. Dacă trecem la content-ul de lungă durată, Youtube întrece platforma TikTok. Majoritatea folosesc Youtube pentru a se uita la vloguri, gaming, să asculte muzică dar și în scop educațional. Tik Tok este folosit mai mult pentru livestream-uri dar și pentru video-urile mai scurte. Statisticile arată că popularitatea Facbook scade tot mai mult în rândul tinerilor.

Mai puțin de 50% dintre tinerii români folosesc platforma X este pe ultimul loc în topul preferințelor cu doar 350.000 de utilizatori, adică aproximativ 5%.

Recomandări

ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
MANDAT DE ARESTARE
APEL MISTERIOS
CADOURI PRIETENEȘTI
PUTIN RIPOSTEAZĂ
CLIMA PROVOACĂ DISCUȚII

Am înțeles ce preferă tinerii. Dar ce preferă generațiile anterioare, de exemplu Gen X?

Spre deosebire de Gen Z, Gen X preferă Facebook. Platforma lui Zuckerberg rămâne favorită în rândul persoanelor cu vârste cuprinse între 44 și 60 de ani. Cela mai mult stau pe grupuri pentru a socializa. Pe locul al doilea se află Youtube pentru vizionarea de video-uri educaționale. Ultima din top trei este Linkedin care este folosită în scop profesional și pentru networking. Statisticile arată că Instagram se află printre preferințe dar mai în coada topului, iar TikTok este utilizat doar în proporție de 10%.

Citește și