• Ultimul spectacol Victoria’s Secret, care a avut loc în 2018, a prezentat „îngerii” Victoria’s Secret și interpretări susținute de artiști celebri precum Shawn Mendes, Rita Ora, The Chainsmokers, Bebe Rexha, Halsey, Leela James, Kelsea Ballerini și The Struts.
  • Ediția specială anuală a brandului a fost anulată în 2019, iar Edward Razek, director de marketing al prezentării de modă, a plecat după ce a primit reacții negative.
  • Sarah Sylvester spune că  Victoria’s Secret a avut în vedere 3 puncte cheie: diversitate, echitate și incluziune în tot ceea ce face, de la podium până la întreaga afacere.

Celebra prezentare de modă, care nu este doar o prezentare este un adevărat spectacol nu a mai avut loc din 2018 din cauza demisiei, cauzată de presiunea publică, a lui Edward Razek pentru acuzații de misoginism și hărțuire sexuală. Razek este om de afaceri american cunoscut pentru fostul său rol de Chief Marketing Officer pentru L Brands, unde a dezvoltat Victoria’s Secret Angels și prezentarea anuală de modă a companiei.

Anul acesta, deși nu s-a anunțat încă data și locul cele două producătoare, directoare ale brandului de multă vreme, Janie Schaffer, directoarea de design și creație, alături de Sarah Sylvester, vicepreședinte executiv al departamentului de marketing, au discutat despre ceea ce plănuiesc pentru mult-așteptata revenire a defilării. Cele două sunt optimiste în ceea ce privește această nouă variantă a spectacolului că va fi ceva ce spectatorii nu au mai văzut.

Ultimul spectacol Victoria’s Secret, care a avut loc în 2018, a prezentat „îngerii” Victoria’s Secret și interpretări susținute de artiști celebri precum Shawn Mendes, Rita Ora, The Chainsmokers, Bebe Rexha, Halsey, Leela James, Kelsea Ballerini și The Struts.

Recomandări

ALEGERI 2024
VIAȚA DUPĂ EXIT POLL
MESAJUL LUI CIUCĂ
LASCONI ARE 18%
„MULȚUMESC, BUCUREȘTI”
DECLARAȚIILE LIDERULUI AUR

La vremea aceea, Victoria’s Secret făcea parte din L Brands, iar un articol publicat în 2020 în New York Times susținea că există o „cultură a misoginiei, a intimidării și a hărțuirii”. Ediția specială anuală a brandului a fost anulată în 2019, iar Edward Razek, director de marketing al prezentării de modă, a plecat după ce a primit reacții negative pentru că a refuzat să angajeze modele plus-size sau transgender.

Sarah Sylvester declară pentru WWD că  Victoria’s Secret a avut în vedere 3 puncte cheie: diversitate, echitate și incluziune în tot ceea ce face, de la podium până la întreaga afacere.

„Aceasta este cea mai importantă parte a transformării noastre din ultimii ani. Vrem să fim un brand la care pot participa toate femeile, fie că este vorba de vizionarea emisiunii, de prima probă de sutien cu noi și de urmărirea noastră pe rețelele sociale. Spectacolul de modă va fi reprezentarea supremă a acestui lucru”, a adăugat Sylvester. „Toate femeile vor fi reprezentate [pe podium]. Este foarte important”, spune ea pentru WWD.

Citește și