• Compania de streaming video Tubi există pe piață de 10 ani.
  • Serviciul Tubi este gratuit și n-ai nevoie de cont ca să-l folosești.
  • Tubi a egalat la timp de vizionare Max, Paramount+ și Apple TV.

Se schimbă lumea serviciilor de streaming! Plictisiți să aleagă între atâtea opțiuni, tot mai mulți utilizatori își găsesc un noul model de streaming preferat: cel gratuit.

Deși există pe piața americană de 10 ani, Tubi a luat avans în topul preferințelor abia în ultimul an: a furat clienți de la concurență, care a tot crescut prețurile. Anul trecut, timpul total de vizionare pe Tubi a crescut cu 60%, până la 8,5 miliarde de ore de streaming. 78 de milioane de utilizatori activi avea serviciul la finalul lui 2023.

În prezent, stă deja mai bine decât Peacock, Max, Paramount+ și Apple TV în ceea ce privește timpul total de vizionare și e aproape la egalitate cu Disney+. Doar YouTube, Netflix, Amazon și Hulu îi mai stau în cale.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Cumpărat de Fox în 2020 pentru mai puțin de jumătate de miliard de dolari, Tubi funcționează după un model de business diferit față de competiție: nu doar că e gratuit, dar nici măcar n-ai nevoie de cont ca să-l folosești. Își scot banii exclusiv din reclame.

Pe serviciul de streaming gratuit n-o să găsești filme și seriale noi și nici evenimente sportive. E plin în schimb de seriale și filme de pe vremuri, de pe care Fox a șters praful, precum Columbo din anii ’70 sau Everybody Hates Chris, popular în anii 2000. Cele mai căutate pe platformă sunt horror-urile și thriller-urile. Există și conținut făcut special pentru Tubi – filme cu bugete de doar câteva zeci de mii de euro.

Mai mult de jumătate din publicul Tubi are peste 50 de ani.

Citește și