• Postările de călătorie au devenit omniprezente pe social media, ceea ce a diminuat autenticitatea.
  • Turismul nu mai este văzut ca o activitate cool, din cauza suprasaturării destinațiilor.
  • Potrivit Travel Perk, peste 53% din generația Z foloseste social media pentru recomandări de travel.
  • 60% din Gen Z au călătorit cu avionul în vacanță în 2023.

În prezent, turiștii au devenit incredibil de uncool. E concluzia jurnalistei Darshita Goyal de la Mashable. Motive? Predispoziția de a căuta confortul similar cu cel de acasă împreună cu tendința de a călătorii în număr cât mai mare către cele mai populare destinații. Pe lângă astea apare și abilitatea de a enerva pe toată lumea pentru a realiza o fotografie într-un loc aglomerat.

Exemplu: Santorini, insula grecească. Anul acesta a înregistrat scăderi semnificative în ceea ce privește numărul de turiști din cauza reputației. Tot mai mulți s-au plâns de faptul că locurile cele mai frumoase erau ruinate de numărul prea mare de turiști. Și totuși: A devenit turismul uncool?

„Cred că social media este principalul factor pentru care unele locuri sunt suprapopulate. Și eu am vizitat multe locații cu mult turism, nu m-am ferit de ele, dar nici nu a fost greu să găsesc locații puțin mai retrase. Am mers pe recomandările localnicilor sau prin cunoștințe”, a explicat Georgiana Drumen, travel influencer, la Aleph News.

Recomandări

DRILL, BABY DRILL?
PNL VREA REFORMA
GEORGIA IESE LA VOT
UK IA MĂSURI
EFECTELE TIKTOK
GEORGESCU: „MANIPULARE”

Citește și