- Una dintre tendințele virale pe TikTok este loud budgeting.
- Loud budgeting” promovează responsabilitatea financiară.
- Tinerii din Generația Z renunță la cheltuielile inutile.
Apreciază ce e frumos, dar nu dă doi bani pe el! Generația Z pornește un nou trend în online – „loud budgeting”.
Advertisment
Cei din Generația Z vor să trăiască pe lux și opulență – iar pentru asta pun roboții la treabă. Folosesc softuri cu A.I. – ca chatGPT – înainte de a lua o decizie financiară – și își fac și bugetul lunar pe care îl respectă la virgulă.
Tinerii care „adoptă” noul trend – spun că învață ce-i mai bun de la bogați – „avem bani, dar avem grijă pe ce îi cheltuim”. Gen Z ia aminte și renunță la ieșitul cu prietenii prin cluburi, restaurante și chiar la cafeaua pe care obișnuiesc să o bea zilnic.
Recomandări
Mai nou, tinerii care s-au alăturat trendului – se laudă pe TikTok cu economiile din ultimele luni și ce investiții urmează să facă.
Analiștii financiari spun că trendul a adus noua generație cu picioarele pe pământ. „Aceștia nu mai simt nevoia să cheltuie mai mult decât își permit!”
Citește și
- Șeful direcției de Siguranță Școlară: Cazurile de bullying au scăzut la jumătate. Salvați Copiii spune că 50% dintre elevi sunt afectați
- LIVE UPDATE. Război în Ucraina, ziua 947. Biden și Zelenski s-au întâlnit în Biroul Oval. SUA promite Ucrainei un nou pachet de ajutor militar de peste 8 miliarde de dolari
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 357. SUA vor trimite încă 8,7 miliarde de dolari în arme Israelului. Netanyahu a respins propunerea de încetare a focului în Liban
Partenerii noștri