• Una dintre tendințele virale pe TikTok este loud budgeting.
  • Loud budgeting” promovează responsabilitatea financiară.
  • Tinerii din Generația Z renunță la cheltuielile inutile.

Apreciază ce e frumos, dar nu dă doi bani pe el! Generația Z pornește un nou trend în online – „loud budgeting”.

Cei din Generația Z vor să trăiască pe lux și opulență – iar pentru asta pun roboții la treabă. Folosesc softuri cu A.I. – ca chatGPT – înainte de a lua o decizie financiară – și își fac și bugetul lunar pe care îl respectă la virgulă.

Tinerii care „adoptă” noul trend – spun că învață ce-i mai bun de la bogați – „avem bani, dar avem grijă pe ce îi cheltuim”. Gen Z ia aminte și renunță la ieșitul cu prietenii prin cluburi, restaurante și chiar la cafeaua pe care obișnuiesc să o bea zilnic.

Recomandări

DUMINICA ASTA DU-TE LA VOT ȘI PUNE ȘTAMPILA PE ALB, ADICĂ PE NICIUNUL, SĂ VADĂ CĂ EXIȘTI!
100K VOTEAZĂ ÎN DIASPORA
RĂSPUNSUL MAE
FRAUDĂ LA VOT?
SUFERI DE BURNOUT?
EȘTI TRIST? AI LIBER!

Mai nou, tinerii care s-au alăturat trendului – se laudă pe TikTok cu economiile din ultimele luni și ce investiții urmează să facă.

Analiștii financiari spun că trendul a adus noua generație cu picioarele pe pământ. „Aceștia nu mai simt nevoia să cheltuie mai mult decât își permit!”

Citește și