• Amazon a lansat recent Cedric, un chatbot A.I. intern, pentru a stimula productivitatea angajaților.
  • Cedric este conceput pentru o utilizare sigură, abordând preocupările legate de confidențialitate cu instrumentele A.I. externe.
  • Amazon a avertizat în mod repetat angajații să nu utilizeze chatboturi A.I. terțe, inclusiv ChatGPT.

Amazon avertizează angajații să nu utilizeze chatbots A.I. terțe, cum ar fi ChatGPT. În schimb, personalul este acum încurajat să utilizeze un nou instrument intern numit Cedric, scrie Business Insider.

Cedric este un „chatbot A.I. cu scop general” care este „mai sigur decât ChatGPT”, potrivit unui document intern obținut de BI. Angajații Amazon îl pot „folosi pentru a pune întrebări, a rezuma documente și a face brainstorming cu idei noi”, se explică în document.

Scopul lui Cedric este de a ajuta angajații Amazon să își crească productivitatea și satisfacția la locul de muncă deoarece instrumentele A.I. externe nu sunt disponibile din motive de securitate, a adăugat documentul.

Recomandări

BORIS DĂ CĂRȚILE PE FAȚĂ
BIDEN VREA PACE
IARNĂ RECE ÎN EUROPA
ONU CONDAMNĂ ATACURILE
TE LASĂ CU TELEFONUL?
NINTENDO ARE MUZEU

„A trecut mai mult de un an de când ChatGPT Enterprise și Co-pilot Enterprise au fost lansate, dar amazonienii sunt lăsați în urmă din cauza opțiunilor limitate care sunt sigure pentru utilizarea în afaceri”, se arată în document.

„Fără un asistent A.I., angajații vor avea o satisfacție profesională mai scăzută decât alte companii care adoptă aceste instrumente. În plus, companiile care utilizează AI vor avea o viteză mai mare de decizie și vor fi mai productive – prin urmare, vor putea servi clienții mai repede și mai bine decât Amazon.”

Citește și