• „Anumite persoane din compania mea știu unde să găsească aceste videoclipuri pe vechiul meu computer”, a declarat starul internetului.
  • MrBeast a pregătit aproximativ 15 videoclipuri pre-înregistrate pentru a fi publicate după moartea sa.
  • Creatorul a instruit anumiți membri ai echipei sale unde să găsească aceste videoclipuri pe computerul său vechi.
  • În aceste videoclipuri, MrBeast face glume despre faptul că este probabil „într-un sicriu chiar acum, relaxându-se”.

MrBeast, cel mai mare YouTuber din lume, a dezvăluit că a făcut deja conținut pre-planificat pentru canalul său în cazul în care ar muri neașteptat, conform The Independent.

Detaliile planului post-mortem

Jimmy Donaldson, cunoscut sub pseudonimul MrBeast, cel mai popular creator de conținut de pe YouTube, a dezvăluit recent un plan neobișnuit care îi va permite să rămână activ pe platformă chiar și după ce va deceda. 

El explică că are aproximativ 15 videoclipuri pe care echipa sa le poate publica după ce moare. Tânărul de 26 de ani a recunoscut că: „Anumite persoane din compania mea știu unde să găsească aceste videoclipuri pe vechiul meu computer”.

Recomandări

IDF L-A UCIS PE MUSTAHA
CELINE ÎL IA PE RIDER
ISRAELUL VREA RIPOSTA
LASCONI NU A LUCRAT LA SRI
HIGH-END PERFUME
UK ACORDĂ SUVERANITATE

Cu toate acestea, el a adăugat că acestea ar putea să nu se ridice la nivelul videoclipurilor sale actuale. „Sunt videoclipuri destul de proaste. Într-unul dintre ele sunt eu stând la o masă și deschizând corespondența veche a fanilor.”

Donaldson a continuat spunând că le spune telespectatorilor în videoclipuri: „Sunt probabil într-un sicriu chiar acum, doar mă relaxez, nu vă fie milă de mine, sunt mort”.

El a dezvăluit că strategia pentru videoclipuri va consta în încărcarea unui videoclip numit „My Last Video”, dar apoi va fi încărcat un videoclip nou în fiecare lună pentru a menține iluzia că este încă în viață.

Contextul unei cariere de succes

La doar 26 de ani, MrBeast a revoluționat industria conținutului YouTube prin videoclipurile sale extravagante și acțiunile sale filantropice. Cu peste 500 de milioane de abonați pe diverse platforme și o avere personală impresionantă, el a devenit un fenomen global. 

Succesul său se bazează pe provocări extreme, giveaway-uri generoase și producții de înaltă calitate, cum ar fi recrearea „Squid Game” în viața reală, care a atras peste 652 de milioane de vizualizări.

Citește și