- Un studiu făcut de universitatea din L.A. arată că Gen Z nu vrea sex în filme
- 63.7% vor ca scenariile să se focuseze mai mult pe relațiile platonice dintre personaje
- 62.4% consideră că sexul nu influențează scenariul și astfel este inutil în filme
- Anul trecut, procentajele abia atingeau 50% respectiv 47% în sondaje
- 36% dintre adolescenți spun că preferă filmele cu acțiune în lumea fantastică
Gen. Z nu mai vrea sex în filme sau TV show-uri. Un studiu realizat de University of L.A. arată că
tinerii vor să vadă mai multe relații platonice și mai puțin sex pe marile ecrane.
Advertisment
Ce arată sondajul?
Pe lângă faptul că studiile arată că Gen Z face mai puțin sex decât o făceau celalalte generații la vârsta lor, nu vor nici să vadă astfel de scene în filme sau seriale. Sondajul făcut de University of L.A. arată că 63.5% dintre tineri ar prefera să vadă pe marile ecrane relații platonice între personaje. Mai mult despre prietenii și mai puțin despre dragoste.
62% dintre aceștia cred că scenele de sex în filme nu sunt necesare în outcome-ul poveștii. Procentajele cresc de la an la an se pare, pentru că anul trecut doar 50% erau împotriva sex-ului în filme. Sondajul arată că tinerii s-au plictisit de aceleași povești de dragoste care au fost rostolgolite în fiecare film și caută și altfel de tipuri de relație.
Recomandări
Nici cei de la Hollywood nu mai investesc atât de mulți bani în scenele de sex după lansarea serialelor precum Game of Thrones unde acolo vedeam o abordare mai permisivă. În schimb, în ultimele luni, publicul tânăr a fost bombardat cu astfel de scene. Probabil din cauză că ce e prea mult strică, li s-a luat cheful.
Ce filme preferă Gen. Z?
36% dintre respondenți spun că preferă filmele în care acțiunea se petrece în lumea fantastică. Mulți s-au plictisit de poveștile despre cei bogați și faimoși, filmele în care personajele se confruntă cu situații reale de viață, probleme personale sau altele. Sondajul arată că tinerii în general nu mai sunt interesați de filme. Principala sursă de entertainment pentru 39% dintre aceștia sunt jocurile video, iar 27% preferă să stea pe
social media. Cei mai mulți folosesc Youtube, TikTok și Instagram.
Citește și
- NATO confirmă prezența trupelor nord-coreene în regiunea Kursk din Rusia. Rutte: „Kremlinul este incapabil să continue fără sprijin străin”
- Natilus lansează un avion alimentată cu hidrogen. Aeronava poate transporta până la 200 de pasageri
- Cum arată economia României la final de 2024? Creșteri de prețuri și incertitudini pe piața muncii
Partenerii noștri