• Commerce Innovation Summit explorează cum transformă A.I. experiența consumatorilor.
  • CIS: Folosirea A.I. în comerțul online poate crește venitul cu 10-12% și profitul cu 59%.
  • CIS: Soluții precum „Buy Now, Pay Later” oferă mai multă flexibilitate clienților.
  • CIS: AI-ul ajută comercianții români să acceseze piețele internaționale.
  • Companiile precum Google sau Netopia discută despre viitorul comerțului digital.

Inteligența artificială schimbă regulile jocului în comerțul online. Aduce clienților o experiență mai personalizată și mai accesibilă ca niciodată.

Commerce Innovation Summit are loc astăzi în București, unde specialiști în A.I. și finanțe vorbesc despre cum noile tehnologii pot crește profitabilitatea și pot deschide noi oportunități pe piețele internaționale.

Cum schimbă inteligența artificială comerțul online și ce impact are asupra experienței clientului?

„Păi o schimbă destul de mult, pentru că, cu ajutorul inteligenței artificiale, comerciantul, cel care deține website-ul, poate să integreze niște tool-uri care să-l ajute în toate procesele de care are el nevoie pe website. 

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Și aici vă dau un exemplu foarte simplu. De exemplu, am intrat pe un website și m-am uitat după pantofi roz. Data viitoare când intru sau când schimb paginile pe acel site, tool-ul respectiv de aici știe că eu sunt bărbat care caută pantofi roz și îmi va recomanda și îmi va arăta în special acele produse, accesorii sau chiar produse, chiar pantofii respectivi. În direcția în care el a simțit sau și-a dat seama că eu vreau să cumpăr acel produs sau lucruri care se leagă de acel produs. Asta este cel mai simplu exemplu pe care pot să-l dau în care un AI poate să influențeze cumpărătorul.

Un alt tool de AI foarte folosit și din ce în ce mai folosit de către magazinele din România, de exemplu, este tool-ul de făcut texte la produse. Aici este o problemă mai veche a e-comerțului în care fiecare magazin online, dacă primește sau nu primește de la furnizor o descriere pentru produsul respectiv, el trebuie să și-o dezvolte singur sau să facă rost de undeva de această descriere a produsului.

Dar ce devine interesant este că aceste tool-uri de AI, în funcție din nou de comportamentul meu, de cookie-urile pe care le am în browser, de dispozitivul de pe care sunt, poate să schimbe descrierea unui produs în așa fel încât să-l facă mai atractiv pentru mine. De exemplu, dacă eu sunt un bărbat de 40 de ani care, nu știu, lucrez în domeniul financiar, îmi va da o altă descriere la același produs decât unei femei de 50 de ani în plus care este casnică”, a declarat Horia Grozea, sales director Netopia, pentru Aleph News.

Citește și