• Vice-președintele Coca Cola spune că A.I.-ul scutește timpul și banii.
  • Publicul spune că magia sărbătorilor a dispărut odată cu reclama A.I.
  • Urmăritorii sunt de părere că tehnologia înlocuiește tradițiile.

Sărbătorile vin, dar nu mai au același gust! Coca Cola se enumeră printre brandurile importante care s-au împrietenit cu Inteligența Artificială.

Compania a lansat o nouă reclamă de Crăciun inspirată de celebra campanie din 1995. Spotul de 30 secunde nu a impresionat publicul, ba chiar a lăsat un gust amar – comentariile negative au curs unele după altele. Cei mai mulți dintre urmăritorii de pe X au spus că magia sărbătorilor de iarnă s-a dus odată cu  noua reclamă făcută prin A.I. și sunt triști că tehnologia înlocuiește tradițiile și emoțiile.

Fondatorul studioului de Inteligență Artificială, Secret Love, cu care a colaborat Coca Cola nu e de acord cu ceea ce spun urmăritorii – el spune că în acest videoclip a rămas o urmă de căldură umană și nu e totul digitalizat. Vice-președintele Coca Cola a explicat că a scutit timp și bani, iar scopul lui e să unească „moștenirea cu tehnologia pentru noua generație”.

Recomandări

BANI PUȚINI, NOTE PROASTE
PAROLE, PAROLE...
FRUMUSEȚEA ARE CHIPUL EI
PREGĂTESC CALIFICAREA
RĂZBOI CU RAZĂ LUNGĂ
CE ÎNSEAMNĂ DECIZIA SUA

Și dacă nu ești fanul Inteligenței Artificiale, poți să te uiți la reclamele tradiționale ale altor branduri. Spoturile publicitare de la Lidl te fac să simți nostalgia datorită muzicii si decorațiunilor de sărbătoare. Sloganul „Oferă-le celor dragi un Crăciun magic” pune accent pe momentele petrecute alături de familie, gesturile simple și cadourile bine alese. Și reclamele de la Pepsi și-au păstrat esența umană.

Pepsi merge pe stilul „rebel de sărbători” în continuare, împreună cu Moș Crăciun care dă pe gât un Pepsi rece.

Citește și