„For the Culture- The Power Behind What We Buy, What We Do And Who We Want To Be”, de Marcus Collins, editura Macmillan Business, 2024

„Normele sociale sunt mijloacele prin care se obține coeziunea socială.”

Ai mereu de învățat din ce credeai că nu mai are secrete pentru tine. Iar Ziua internațională de luptă împotriva violenței la adresa femeilor, marcată pe 25 noiembrie îți oferă ocazia să îți dai seama în ce fel de cultură vrei să fii. În volumul „For the Culture”, Marcus Collins analizează ce te face să rămâi interesat de locul tău în lume.

Iar cea mai simplă formulare pe care ți-o propune este implicarea culturală. Mai exact strategul care are în spate campanii pentru companii precum Nike, Apple dar și reformulări de imagine pentru Beyonce îți arată pe ce merită să mizezi atunci când vrei să schimbi lucruri în jurul tău.

Recomandări

CUM MĂNÂNCI CUMPĂTAT?
FĂ O ȘCOALĂ CA ACASĂ
ATACURI ÎN SIRIA
ISRAELUL LOVEȘTE YEMEN
TRUMP ÎȘI NUMEȘTE AMBASADORII
JURNALIȘTI MORȚI ÎN GAZA

„Lumea nu este obiectivă, este subiectivă pentru că realitățile noastre sunt transpuse prin deformările lentilelor noastre culturale.”