• Influencerii virtuali sunt din ce în ce mai populari pe Instagram.
  • Seraphine și Lil Miquela au colaborat cu branduri precum Prada, Calvin Klein.
  • Ana Tobor este primul influencer virtual din România.

Influencerii din lumea întreagă au o amenințare serioasă: nu pandemia, ci influencerii virtuali. Personajele create pe calculator fac mii de dolari din promovare. Sunt 125 în toată lumea. Iată câteva exemple. Lil Miquela are 2,8 milioane de urmăritori pe Instagram și ia pe postare cam 8.500 de dolari. A colaborat până acum cu Calvin Klein sau Prada.

Seraphine este un personaj din League of Legends și influencer virtual pe Instagram. Are 410 mii de followers. IMMA are peste 300 de mii de urmăritori și a colaborat până acum cu IKEA și brandul CELINE deținut de LVMH.

Avem și în România influenceri virtuali. Ana Tobor (foto) are peste 4.000 de followers și este fashion designer al brandului de haine My Simplicated. Este foarte activă pe Social Media și postează despre viața și gândurile ei. Influencerii virtuali au anumite avantaje față de cei reali.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

Nu sunt blocați în case așa cum suntem noi, pot fi oriunde și oricând și, cel mai important, nu îmbătrânesc. Brandurile dau bani grei pentru promovarea prin influenceri. Specialiștii estimează că vor cheltui 15 miliarde de dolari până în 2022.