• 1 din 7 lei cheltuiți merg spre restaurantele de tip fast-food
  • McDonald’s, KFC, Taco Bell, Subway, Dabo Doner, Shaormeria Dristor au afaceri de 2 miliarde de euro
  • Taco Bell a intrat pe piaţa din România în octombrie 2017
  • Burger King a deschis primul local în toamna anului trecut

Știi că restaurantele abia mai fac față crizei. Multe sunt pe punctul să se închidă. Fast food-urile, însă, nu o duc atât de rău. 1 din 7 lei cheltuiţi de români în restaurante a mers către fast-food-uri şi shaormerii.

Pe piaţa locală, fiecare oraş, fie el şi de 15.000-20.000 de locuitori, are cel puţin o shaormerie sau un fast-food care să satisfască cererea. Pandemia a afectat aceste businessuri dar mai putin ca piața totală.

Spre exemplu, chioșcurile stradale nu au fost nevoite să închidă în această perioadă. Restaurantele din mall-uri au funcționat foarte bine pe zona de delivery. Oamenii caută produse ieftine, rapide și asta găsesc în cele de tip fast-food. Cu 10-15 lei un consumator poate să acopere o masă.

Recomandări

CÂND ÎNCEP COPIII SĂ FOLOSEASCĂ A.I.
JAPONIA PREZINTĂ TEHNOLOGIA 6G
MET GALA 2024
IOHANNIS SE ÎNTÂLNEȘTE CU BIDEN
GATES ÎȘI VINDE IAHTURIURILE
CUM ARATĂ UK LA UN AN DE LA ÎNCORONARE?