- Meciul României cu Irlanda de Nord a fost întrecut în audiență de un show de gătit
- France Football spune că fotbalul așa cum îl știm începe să moară
- România – Franța este recordul la noi în țară, acaparând 71% din cota de piață
În premieră, meciul naţionalei de fotbal nu a fost lider de piaţă pe comercial. Fotbalul așa cum îl știm începe să moară – o spune France Football.
Advertisment
România a „reușit” un 3-0 la masa verde cu Norvegia, iar apoi, seara la Belfast, un 1-1. Rezultatul plasează România în urna a doua a tragerii la sorți pentru preliminariile la CM.
Teoretic meci cu miză, însă lipsa rezultatelor și a spectatorilor a făcut ca după mulți ani de dominație, naționala să fie pe locul 2 în topul audiențelor, după un show de gătit.
Recomandări
Acum 4 ani, România – Franța, cu 71% cotă de piață pe publicul comercial, a stabilit recordul celor 20 de ani de când televiziunea este măsurată zilnic.
În Franța, Canal+ a pierdut 50% din public pe meciurile de Ligue 1 și France Football scrie despre dispariția atracției uriașe pe care a avut-o acest joc pentru televiziune.
Două motive sunt pentru acest lucru: absența spectatorilor face fotbalul o plictiseală teribilă, iar polarizarea în jurul marilor echipe omoară elementul surpriză. Nimeni nu mai are șanse să se bată cu Bayern, Real, Barcelona și cei puternici.
Partenerii noștri