• Tenismenul elvețian și-a recâștigat logo-ul „RF” de la compania Nike.
  • Marca nu va putea fi folosită pe echipamentul de tenis al lui Federer.
  • Roger Federer a semnat acum 2 ani un contract de 300 milioane de euro cu Uniqlo.

După ce, acum doi ani, Roger Federer și-a încheiat parteneriatul cu Nike, și-a pierdut marca RF. Chiar dacă elvețianul nu își făcea deloc griji cu privire la logo, a trecut ceva timp până când l-a recâștigat.

Tenro AG, compania care se ocupă de drepturile de imagine ale lui Federer, a achiziționat drepturile de folosire a mărcii „RF” de la Nike. Ce rămâne incert este momentul în care acest logo se va întoarce pe echipamentul de tenis al fostului numar 1 mondial.

Cel mai probabil, marca o să fie folosită pentru o nouă linie de încălțăminte sport.

Recomandări

MACRON: EUROPA POATE MURI
KIEVUL SE DIGITALIZEAZĂ
E-SKIN IMITĂ ATINGEREA UMANĂ
PROGNOZA METEO DE PAȘTE
TU DE CE TE BUCURI
MESAJUL PREOTULUI NECULA DE PAȘTE

„Hei! Roger aici. Sper că sunteți bine cu toții. Am niște super vești pe care vreau să le impart cu voi. Oh-oh. Nu e nimic în cutie. Dar nu sunt singur pe canapea. Corect! Șepcile noastre s-au întors. Uitați-vă la ele! Trebuie să le punem în cutie. Vor fi disponibile și pentru voi curând. Priviți – „Roger”. Scrie „Roger” pe spate, cu logo-ul Uniqlo, cu logo-ul RF. Și apoi, bineînțeles, logo-ul ăsta. Să vedem dacă îmi vine. Cum arăt? Sunt gata pentru voi! Aveți grijă de voi! Pa!”, a transmis Roger Federer pe Twitter.