• Proprietarul Facebook și Instagram a declarat că cheltuielile vor fi mai mari în acest an.
  • Acțiunile sale au scăzut în ciuda faptului că a depășit așteptările privind câștigurile sale.
  • Veniturile din primul trimestru au crescut cu 27%, la 36,46 miliarde de dolari.

Acțiunile gigantului tehnologic american Meta s-au scufundat în SUA, în ciuda unor rezultate peste așteptări, anunță BBC.

Proprietarul Facebook și Instagram a declarat că cheltuielile vor fi mai mari în acest an, deoarece cheltuiește foarte mult pentru Inteligența Artificială (A.I.). Acțiunile sale au scăzut cu peste 15% după ce a declarat că se așteaptă să cheltuiască miliarde de dolari în plus față de previziunile anterioare în 2024.

Meta și-a actualizat produsele de achiziție de publicitate cu instrumente de Inteligență Artificială pentru a stimula creșterea veniturilor. De asemenea, a introdus mai multe funcții de Inteligență Artificială pe platformele sale de social media, cum ar fi asistenții de chat.

Recomandări

CEA MAI FRUMOASĂ STRADĂ DIN EUROPA, ÎN ROMÂNIA
SUEDIA ÎNTĂREȘTE SECURITATEA
APPLE VINE CU UPDATE PENTRU IPAD-URI
VERSTAPPEN OBȚINE POLE POSITION LA MIAMI
CÂND VEZI SEZONUL 4 DIN EMILY IN PARIS
CÂT DAU BOGAȚII PENTRU JO?

Firma a declarat că acum se așteaptă să cheltuiască între 35 și 40 de miliarde de dolari, (28 și 32 de miliarde de lire sterline) în 2024, față de o predicție anterioară de 30-37 de miliarde de dolari.

Acțiunile sale au scăzut în ciuda faptului că a depășit așteptările privind câștigurile sale. Veniturile din primul trimestru au crescut cu 27%, la 36,46 miliarde de dolari, în timp ce analiștii se așteptau la un câștig de 36,16 miliarde de dolari.

Sophie Lund-Yates, analist principal de acțiuni la Hargreaves Lansdown, a declarat că planurile sale de cheltuieli sunt „agresive”. Ea a spus că „investițiile substanțiale” ale Meta în Inteligența Artificială au ajutat-o să convingă oamenii să petreacă timp pe platformele sale, astfel încât agenții de publicitate sunt dispuși să cheltuiască mai mulți bani „într-o perioadă în care incertitudinea în materie de publicitate digitală rămâne foarte mare”.

Citește și