- Bucket Studio Co, care deține o participație în agenția care îl reprezintă pe actorul principal din Squid Game, a sărit luni cu aproape 24% la Seul, pe fondul unei vânzări mai ample a acțiunilor asiatice.
- „Squid Game”, în care un grup de persoane îndatorate se întrec în versiuni mortale ale unor jocuri din copilărie pentru a câștiga bani sub privirile unor VIP-uri super-bogate, a fost cea mai mare lansare a Netflix.
- Serialul a sporit popularitatea conținutului coreean la nivel mondial și a determinat jucătorii globali, inclusiv Walt Disney Co., Apple Inc. și Warner Media, să investească în titluri în limba locală și seriale originale pentru a atrage abonați.
„Squid Game” de la Netflix Inc. a primit undă verde pentru un al doilea sezon, compania de streaming online se întoarce la succesul său global pentru a-și reveni după o scădere neașteptată a numărului de abonați, scie Bloomberg.
Advertisment
„Alăturați-vă încă o dată pentru o nouă rundă”, a declarat Hwang Dong-hyuk, regizorul, scenaristul și producătorul executiv al dramei, într-o scrisoare postată pe site-ul Netflix. Gi-hun revine, a spus el, referindu-se la personajul principal. Iar publicul va face cunoștință cu Cheol-su, „iubitul” marii păpuși animatronice a serialului, Young-hee.
Bucket Studio Co, care deține o participație în agenția care îl reprezintă pe actorul principal din Squid Game, a sărit luni cu aproape 24% la Seul, pe fondul unei vânzări mai ample a acțiunilor asiatice.
Recomandări
„Squid Game”, în care un grup de persoane îndatorate se întrec în versiuni mortale ale unor jocuri din copilărie pentru a câștiga bani sub privirile unor VIP-uri super-bogate, a fost cea mai mare lansare a Netflix. Serialul a sporit popularitatea conținutului coreean la nivel mondial și a determinat jucătorii globali, inclusiv Walt Disney Co., Apple Inc. și Warner Media, să investească în titluri în limba locală și seriale originale pentru a atrage abonați.
Netflix mizează pe faptul că un al doilea sezon ar putea ajuta la stoparea prăbușirii acțiunilor cu 70% din acest an, după ce a anunțat în aprilie că a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru, prima dată când a pierdut clienți din 2011. Compania a estimat că va mai scădea cu încă 2 milioane de clienți în al doilea trimestru.
Partenerii noștri