• Clienții cu zboruri anulate din cauza pandemiei își primesc banii înapoi.
  • O agenție de turism spune că a rambursat 4.2 milioane de euro clienților afectați.
  • Doar 71% din totalul de cereri de ramburs au fost onorate.

De la începutul pandemiei până în prezent, multe zboruri au fost anulate, atât în România cât și în afară.

În perioada stării de urgență, majoritatea companiilor aeriene și a agențiilor de turism a înregistrat pierderi semnificative din cauza asta.

Conform Vola.ro, aproximativ 95% dintre zborurile clienţilor lor au fost anulate și un număr de aproape 42 de mii de persoane au fost afectate de aceste modificări.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
OFICIAL, AVEM O NOUĂ STAȚIUNE
AI ACEEAȘI RUTINĂ LA JOB?
ZELENSKI RĂSUFLĂ UȘURAT
CÎRSTOIU: MANDATUL MEU E PE MASA COALIȚIEI
CE SCOP ARE ISRAELUL

Acum, clienții vor să își recupereze banii, iar 71% au primit deja soluţii de rambursare în valoare totală de peste 4.2 milioane de euro. Compania afirmă că se fac în continuare eforturi pentru finalizarea tuturor proceselor de rambursare iniţiate, astfel ca toți clienții să își recupereze pierderile.