• Noul avion de la Airbus vine cu primele casetofoane fără căști din lume.
  • Acesta va avea cabine care oferă 3 opțiuni, de la canapea, pat single la un pat dublu de 203 cm.
  • Aeronava urma să intre în serviciu la sfârșitul lunii noiembrie, pentru a fi utilizată pe ruta Tokyo (Haneda) către New York (JFK).

Airbus a prezentat noul model futurist A350-1000 care va fi folosit pentru rutele foarte lungi. Avionul poate transporta de la 350 la 410 pasageri pe zbor. Noul avion de la Airbus vine cu primele casetofoane fără căști din lume, dar și cu cabine care oferă 3 opțiuni, de la canapea, pat single la un pat dublu de 203 cm.

JAL a comandat de la Airbus 13 dintre avioanele mari, cu fuste largă. Aeronava urma să intre în serviciu la sfârșitul lunii noiembrie, pentru a fi utilizată pe ruta Tokyo (Haneda) către New York (JFK).

Această cronologie a fost amânată „din cauza unei întreruperi a lanțului de aprovizionare care afectează livrarea componentelor”, se spune în declarație, care adaugă că noua aeronavă va lua zborul probabil „înainte de sfârșitul anului”. Atât cabinele de primă clasă, cât și cele de business ale noului A350-1000 vor oferi ceea ce compania aeriană spune că este „primul” stereo fără căști din lume. Pasagerii pot asculta sistemul de divertisment la bord folosind difuzoarele încorporate pentru tetiere ale scaunelor.

Recomandări

PRIETEN, ÎNAINTE DE ORICE
YAEL CÂȘTIGĂ A.N.
SABRINA CARPENTER CÂNTĂ ÎN EUROPA
BYE, BYE, BIDEN?
TERREL DAVIDS E ARESTAT PE NEDREPT
COMUNITATEA POLITICĂ EUROPEANĂ SUSȚINE UCRAINA

Tehnologia, creată de designerul de interior francez Safran în colaborare cu compania de tehnologie audio Devialet, a fost dezvăluită la Aircraft Interiors Expo (AIX) de anul trecut din Hamburg, Germania.

Cabina de primă clasă va avea doar șase apartamente – fiecare cu o ușă glisante privată – în două rânduri de trei. Sunt două locuri mai puține decât ceea ce este oferit în cabina de primă clasă pe avioanele Boeing 777-300ER care deservesc acum multe dintre zborurile pe distanțe lungi ale JAL. Confidențialitatea și spațiul au fost considerații cheie aici, compania aeriană eliminând chiar și compartimentele deasupra capului. În schimb, fiecare suită are spațiu de depozitare sporit și un mic dulap.

Citește și: