• Gentlemen’s Club este un club ai cărui membri sunt uniţi prin idealuri comune
  • De doi ani se lucrează la o aplicaţie care va fi lansată în luna iulie
  • GTMSOCIAL funcţionează prin interviuri şi doar pentru cei invitaţi de catre membri
  • Aplicaţia GTMSocial funcţionează ca un fel de hibrid între LinkedIn şi Facebook
  • Aplicaţia va avea 33.000 membri

Valorile morale, bunul simț, principiile solide și ideile de dezvoltarea unui business pot fi împărtășite.

În urmă cu 10 ani, Cornel Istrate punea bazele unui club privat de networking cu servicii la nivel local, dar cu extindere globală. În acest moment peste 2.000 de membri poartă ecusonul leului. Clubul se numește Gentlemen’s Club și crește de la an la an.

Avem un reach organic cam de 2.000.000 lunar şi datorită faptului că transmitem mesaje ce au în esenţă partea aceasta de principii, valori, moralitate, cum să te porţi, cum să te comporţi şi cum să fii un gentleman. Pe bază de interviu alegem membrii ce fac parte din club, sau vor să facă parte din club”, a explicat Cornel Istrate, fondator GTM.

Recomandări

BANII PENTRU UCRAINA RĂMÂN ÎN SUA
CE FACEM CU POLUAREA?
ECONOMIA AMERICANĂ ÎNCETINEȘTE
CIOLACU ÎNCHEIE DISCUȚIILE CU PIEDONE
VENEȚIENII IES ÎN STRADĂ
CHINA AVERTIZEAZĂ SUA

Scopul clubului este de a uni oamenii cu scopuri comune. Membrii se întâlnesc periodic la petreceri tematice unde impart păreri de business sau de dezvoltare personală. Marius Mora şi Cristian Mirica sunt în club de 5 ani.

„Odată cu clubul, cred că şi eu am evoluat destul de mult. La acel moment aveam o firmă de consultanţă pe fonduri europene, între timp, de 4 ani de zile am schimbat la 1.800 totul. În acest moment am o platformă de schimb pentru criptomonede care la rândul ei evoluează destul de frumos. Chiar de curând am avut o primă rundă de finanţare. Sunt foarte mulţi oameni de calitate în club. Ne sprijinim unii pe alţii cu idei şi cu tot felul de resurse”, a povestit Marius Morra, LDV Crypto Bank.

M-a ajutat din două perspective – una profesională, dar şi una de ordin personal. Credeam în valorile morale pe care noi le-am neglijat în ţărişoara asta a noatră. Apartenenţa la un asemenea grup social te dezvoltă pe aceste două planuri care pentru mine sunt extrem de importante”, spune Cristian Mirică, manager ABI.

De doi ani, Cornel împreună cu cei 20 de oameni din companie lucrează la o aplicație. Pandemia a accelerat dezvoltarea ei. Practic, aplicaţia GTMSocial funcţionează ca un fel de hibrid între LinkedIn şi Facebook, fiind, în esenţă, un Meetup exclusivist cu doar 33.000 membri din ţară sau străinătate. În loc să acţioneze ca o reţea sociala , fondatorul Gentlemen’sClub, Cornel Istrate, a explicat că aplicaţia socială are un scop distinct.

„Crescând foarte mult, eu, personal, mi-am dat seama că nu am cum să accord o atenţie deosebită tuturor, reală, mă refer şi atunci am pus bazele şi m-am gândit că aş putea să fac pentru ca toţi oamenii care intră în club să poată să se autoeduce şi am dat naştere unei idei de aplicaţie. Aplicaţie care, practic va facilita comunicarea între membri. A fi gentleman înseamnă în primul rând a fi moral cu cei din jurul tău şi a te respecta tu pe tine”, a subliniat Cornel IStrate, fondator GTM.

Din luna iulie ea va putea fi descărcată din App Store sau Magazinul Google. Va funcţiona prin interviuri şi doar pentru cei invitaţi de către membri.