- Familia Constantinescu deține o fermă cu produse ecologice în județul Prahova.
- Antreprenorii își vând produsele în două locații din Capitală.
- Produsele de la ferma vegetală sunt ecologice, netratate chimic.
Unele afaceri se nasc dintr-un simplu hobby. Asta s-a întâmplat și în cazul Alinei Constantinescu.
În 2012, a plantat câteva legume și fructe în grădina de acasă. An de an, grădina s-a mărit, iar acum, Alina are o adevărată fermă ecologică, cu produse netratate chimic.
Are două magazine în București, unde găsești de toate, de la verdețuri și fructe la vinuri și brânzeturi bio. Vinde produse proprii, dar și importate.
Alina Constantinescu, administrator fermă vegetală ecologică: „Sfecla galbenă și sfecla chioggia. Faceți feliuțe foarte subțiri, puse așa frumos pe o farfurie cât mai artistică, stropite cu ulei de măsline, cu sare și cu oțeț.
Ferma Nasul Roșu a luat naștere din pasiunea noastră de a mânca sănătos, a ne hrăni copiii în mod cât mai curat și natural. Un produs care nu este tratat cu substanțe chimice, de sinteză și nu sunt organisme modificate genetic.
Ne trec pragul epiceriilor persoane ca și noi, oameni care pun preț pe sănătate și știu că a mânca sănătos în fiecare zi este cea mai eficientă metodă de a nu ne îmbolnăvi, persoane cu venit peste medie.
Este un business din care să ieși bogat spiritual și să poți lăsa ceva copiilor tăi. E dificil să disec până unde am investit într-o pasiune și de unde a început afacerea.”
În pandemie, oamenii mănâncă mai sănătos și își cheltuie banii mult mai calculat, spune Alina. Și să știi că dacă nu poți ajunge la aprozar, produsele pot fi livrate la ușa ta.
”Spanacul și pătrunjelul m-au făcut să vin astăzi. Altfel veneam mâine. Caut verdeață și caut produsele pe care le au de dinainte de a se deschide magazinul de aici.”, spune Dragoș, un client al magazinului.
Dragoș vine la cumpărături săptămânal și a mai spus și câți bani cheltuiește, în medie pe zi: „Nu știu, între 200 și 400 de lei, cam așa.”
Cele două magazine din București sunt deschise de miercuri până sâmbătă, iar clienții fac cumpărături de 200 de lei, în medie.