- Wizz Air critică ajutorul financiar acordat pentru TAROM și Blue Air
- Șeful Wizz Air: Noi putem prelua cursele TAROM și Blue Air
- CEO Wizz: Nu e obligatoriu să ai o companie aeriană națională
Se dă o mare bătălie în aer. Șeful Wizz Air nu e fericit că guvernul a oferit bani pentru TAROM și Blue Air. Wizz Air vrea să preia cursele TAROM.
„Dacă dispar aceste două companii, nu e nicio problemă, putem să preluăm noi cursele lor”, anunță Jozsef Varadi, care dă exemplul Ungariei – e mai bine să nu ai o companie aeriană națională decât să arunci bani pe geam!
„Asta am făcut în Ungaria. Operatorul național Malev din Ungaria a intrat în faliment și am înlocuit activitatea companiei. Am devenit, de facto, operatorul aerian național al Macedoniei”, adaugă Jozsef Varadi.
TAROM zboară pe pierdere de 12 ani și primit un împrumut de 65 de milioane de euro. Banii vin la pachet cu disponibilizări masive – 700 de angajați ar urma să fie concediați.